Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Obchodné podmienky servis

Všeobecné obchodné podmienky

 

Úvodné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi dodávateľom a objednávateľom pri servise tovaru objednanom prostredníctvom stránok www.rychlypresun.sk alebo na prevádzkach dodávateľa.

 

Dodávateľ:                                           HOVERBOARD, s.r.o.,

sídlo:                                                    Ferienčíkova 7, 811 08 Bratislava

IČO:                                                     50 270 346

DIČ:                                                     21 20 25 30 36

IČ DPH:                                               SK2120253036

Kontaktné údaje dodávateľa:               info@rychlypresun.sk

                                                             +421903224126

Zodpovedná osoba dodávateľa:           Ing. Neuwirth Tomáš

(ďalej len „dodávateľ“)

 

Objednávateľ je zákazník, ktorý objednáva servis vybraného tovaru prostredníctvom stránok www.rychlypresun.sk alebo na prevádzkach dodávateľa (ďalej len „objednávateľ “). Objednávateľ  môže byť spotrebiteľ alebo podnikateľ.

 

Spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.


Podnikateľom sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá sústavne vykonáva vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť podnikateľskú činnosť a to za účelom dosiahnutia zisku.

 

Objednávanie servisu

Servis tovar je možné objednávať prostredníctvom stránok: www.rychlypresun.sk alebo na prevádzkach dodávateľa.

 

Prostredníctvom uvedených stránok sú objednávateľovi poskytnuté všeobecné informácie o servise tovaru a objednávateľ  je povinný sa s uvedenými informáciami riadne oboznámiť.

 

Objednávka, ktorú objednávateľ zašle alebo predloží dodávateľovi prostredníctvom objednávkového formulára, sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy o dielo, pokiaľ obsahuje všetky náležitostí požadované objednávkovým formulárom.


Každá objednávka musí obsahovať najmä nasledovné údaje:

 

-                  PRI KUPUJÚCOM – SPOTREBITEĽOVI: meno a priezvisko, adresu bydliska, telefónne číslo, e-mailovú adresu, označenie tovaru, na ktorom sa má vykonať servis a požadovaný servis,

 

-                  PRI KUPUJÚCOM - PODNIKATEĽOVI: obchodné meno, adresu sídla, IČO, DIČ, IČ DPH,  meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo, e-mailovú adresu, označenie tovaru, na ktorom sa má vykonať servis. 

 

Odoslaním alebo predložením objednávky objednávateľ  súčasne potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.


Dodávateľ má právo odmietnuť objednávku, pokiaľ objednaný servis nemôže vykonať, najmä pokiaľ nie je na sklade náhradný diel alebo z iného závažného dôvodu.  O odmietnutí objednávky dodávateľ informuje objednávateľa prostredníctvom e-mailovej správy a to bez zbytočného odkladu spravidla najneskôr do 3 pracovných dní od zaslania objednávky objednávateľa

         
Zmluva o dielo je uzavretá potvrdením objednávky objednávateľa zo strany dodávateľa a odovzdaním tovaru dodávateľovi na vykonanie servisu. Objednávateľ  je podľa zmluvy o dielo povinný najmä odovzdať tovar dodávateľovi na vykonanie servisu, po vykonaní servisu tovar prevziať a zaplatiť cenu servisu. Dodávateľ je podľa zmluvy o dielo povinný najmä riadne vykonať objednaný servis tovaru.

 

O prevzatí tovaru na vykonanie servisu vyhotoví dodávateľ písomný záznam. 

 

Pokiaľ je to potrebné na riadne spracovanie alebo vybavenie objednávky, dodávateľ si vyhradzuje možnosť kontaktovať objednávateľa prostredníctvom e-mailovej správy alebo telefonicky a požiadať ho poskytnutie doplňujúcich informácií. 

 

Dodávateľ zasiela tovar po vykonaní servisu štandardne iba na adresu na území Slovenskej republiky. Informáciu o možnosti a podmienkach zaslania tovaru do iného štátu ako Slovenská republika poskytuje dodávateľ na vyžiadanie.

 

 

Cena servisu

Cenou servisu sa rozumie cena za vybraný servisný úkon a náhradný diel alebo materiál podľa cenníka dodávateľa platného  v okamihu odovzdania tovaru na vykonanie servisu. Cena servisu je platne a záväzne dohodnutá potvrdením objednávky objednávateľa zo strany dodávateľa. Cena servisu bude objednávateľovi  vždy potvrdená v potvrdení objednávky.

 

Všetky ceny tovar a služby sú udávané v eurách (€) a vrátane DPH. Dodávateľ je platiteľom DPH.

 

Cena servisu môže podliehať zmenám za podmienok uvedených ďalej.

 

Ak sa dodatočne zistí, že potrebný rozsah opravy alebo údržby presahuje rozsah dohodnutý v zmluve o dielo, v dôsledku čoho je potrebné zvýšiť cenu o dielo, je dodávateľ povinný na túto skutočnosť objednávateľa upozorniť a požiadať ho o jeho súhlas. Ak objednávateľ súhlas odmietne, dodávateľ môže vykonať opravu alebo údržbu len v pôvodnom dohodnutom rozsahu, alebo odstúpiť od zmluvy, v tom prípade má však nárok na náhradu vynaložených nákladov a ceny odpovedajúcej vykonanému plneniu.

 

 

Ak sa dodatočne zistí, že pre realizáciu zmluvy o dielo bude potrebné prekročiť predbežne a odhadom určenú cenu o viac ako 10%, je dodávateľ povinný upozorniť objednávateľa na túto skutočnosť a požiadať o jeho súhlas. Ak objednávateľ do 2 dní od oznámenia dodávateľa mu písomne neoznámi, že s prekročením ceny nesúhlasí, považuje sa za to, že s prekročením vyslovuje súhlas. Ak objednávateľ súhlas odoprie, je dodávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť, v tom prípade má nárok na náhradu vynaložených nákladov a ceny odpovedajúcej vykonanému plneniu.

 

Ak sa dodatočne zistí, že pre realizáciu zmluvy o dielo bude potrebné prekročiť predbežne a odhadom určenú cenu o menej ako 10%, objednávateľ je povinný zaplatiť zvýšenú cenu v tomto rozsahu.

 

Objednávateľ  potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu servisu.

 

Dodávateľ si vyhradzuje zmeniť ceny tovaru a služieb ponúkané na stránkach www.rychlypresun.sk, pričom zmena ceny je účinná okamihom jej zverejnenia. Potvrdené objednávky nie sú zmenou ceny dotknuté.  

 

 

Platobné podmienky

Dodávateľ akceptuje nasledovné formy platby:

 

-                  PLATBA V HOTOVOSTI PRI OSOBNOM ODOVZDANÍ A/ALEBO PREVZATÍ: pri tomto spôsobe platby objednávateľ  uhrádza cenu pri odovzdaní a / alebo prevzatí tovaru v prevádzke dodávateľa,

 

-                  PLATBA PROSTREDNÍCTVOM SLUŽIEB ELEKTRONICKÉHO BANKOVNÍCTVA: pri tomto spôsobe platby objednávateľ  uskutočňuje úhradu ceny po potvrdení objednávky zo strany dodávateľa prostredníctvom služby CARDPAY od Tatra banky .

 

Dodávateľ si vyhradzuje právo požadovať od objednávateľa uhradenie zálohy a to až do výšky ceny servisu. Objednávateľ  potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že úplné zaplatenie ceny servisu je nevyhnutnou podmienkou pre prevzatie tovaru alebo zaslanie tovaru po vykonaní servisu. 

 

Objednávateľ berie na vedomie a akceptuje, že dodávateľ má právo tovar zadržať jednostranným právnym úkonom za účelom zabezpečenia svojej peňažnej pohľadávky na úhradu ceny servisu.

 

Podmienky servisu

Dodávateľ sa zaväzuje plniť svoje záväzky riadne, včas a s náležitou starostlivosťou. Dodávateľ sa súčasne zaväzuje chrániť práva a oprávnené záujmy objednávateľa.

Dodávateľ sa zaväzuje vykonať servis tovaru v dohodnutom termíne.

Ak sa dodatočne vyskytne potreba zvýšenia rozsahu prác oproti pôvodnej objednávke, dodávateľ môže predĺžiť termín dodávky primerane časovej náročnosti zvýšeného rozsahu prác.

Vymenené diely, ak nebolo vopred písomne v objednávke dojednané inak, prechádzajú okamihom výmeny bezodplatne do vlastníctva dodávateľa. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ich likvidáciu.

Všetky dodané a namontované diely zostávajú až do úplného zaplatenia ceny vlastníctvom dodávateľa.

Pri omeškaní dodávateľa môže objednávateľ písomne odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ ani po poskytnutí primeranej lehoty objednávateľom, ktorá nesmie byť kratšia ako 10 pracovných dní, nesplní záväzok zo zmluvy.

 

 

Objednávateľ  si môže zvoliť nasledovné formy odberu tovaru:

 

-                  OSOBNÉ PREVZATIE TOVARU: pri tomto spôsobe odberu si objednávateľ  prevezme tovar po vykonaní servisu v prevádzke dodávateľa,

-                  ZASLANIE TOVARU: pri tomto spôsobe odberu dodávateľ zašle tovar po vykonaní servisu objednávateľovi prostredníctvom kuriérskej služby

Zaslanie tovaru na miesto mimo prevádzky dodávateľa sa vykonáva vždy na účet a na riziko objednávateľa. Cena zaslania tovaru bude objednávateľovi vždy potvrdená v potvrdení objednávky.

 

Objednávateľ  potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu zaslania tovaru. 

 

O pripravení tovaru na odber alebo zaslaní tovaru dodávateľ informuje objednávateľa prostredníctvom e-mailovej správy.

 

Tovar určený na osobný odber je objednávateľ  povinný prevziať do 10 dní odo dňa doručenia oznámenia dodávateľa o pripravení tovaru na odber. Pokiaľ si objednávateľ  neprevezme tovar v tejto stanovenej lehote, je dodávateľ oprávnený účtovať objednávateľovi skladné podľa platného cenníka dodávateľa.

 

Objednávateľ  je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od dodávateľa alebo prepravcu / kuriérskej služby a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. Reklamáciu prípadného zjavného poškodenia tovaru je objednávateľ  povinný uplatniť priamo u prepravcu / kuriérskej služby, pokiaľ to nie je možné, objednávateľ  neprevezme poškodený tovar od prepravcu / kuriérskej služby.

 

Dodávateľ nezodpovedá za omeškanie dodávky tovaru zavinené prepravcom / kuriérskou službou.

 

 

Reklamačný poriadok pre objednávateľov - spotrebiteľov

Reklamácia tovaru objednávateľom – spotrebiteľom sa riadi ustanoveniami Občianskeho zákonníka, zákona na ochranu spotrebiteľa a reklamačným poriadkom dodávateľa, ktorý je  umiestnený TU a aplikuje primerane aj na servis tovaru. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi - spotrebiteľovi na ním vykonané servisné úkony (prácu) záruku po dobu 3 mesiacov, ak nie je uvedené inak.

 

Osobitné ustanovenia pre objednávateľov – podnikateľov

Ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok o odstúpení od zmluvy a reklamáciách sa aplikujú iba na objednávateľ ch spotrebiteľov. Odstúpenie od zmluvy ako aj zodpovednosť dodávateľa za vady sa vo vzťahu s objednávateľ mi – podnikateľmi spravuje  ustanoveniami príslušných právnych predpisov, najmä zákonom č. 513/1991 Zb. v platnom znení t.j. Obchodným zákonníkom.  

 

 

Žiadosť o nápravu / Alternatívne riešenie sporov

Objednávateľ   – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na dodávateľa so žiadosťou o nápravu prostredníctvom e-mailovej správy doručenej na adresu: info@rychlypresun.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým dodávateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že dodávateľ porušil jeho práva.

 

Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak dodávateľ na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

 

Subjektom alternatívneho riešenia sporov je:

 

-      orgán alternatívneho riešenia sporov:

 

Slovenská obchodná inšpekcia:

Ústredný inšpektorát 

Slovenskej obchodnej inšpekcie

poštový priečinok 29

Prievozská 32

827 99  Bratislava 27

 

-      oprávnená právnická osoba zapísaná v príslušnom zozname.

 

Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov nájdete na stránke Ministerstva hospodárstva SR – www.mhsr.sk.

 

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len objednávateľ  - spotrebiteľ. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi objednávateľ m - spotrebiteľom a dodávateľm, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku a sporov, ktorých hodnota je vyššia  ako 20 EUR.

 

Záverečné ustanovenia

Právne vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa spravujú príslušné ustanovenia právnych predpisov v platnom znení:

 

-                  PRE OBJEDNÁVATEĽOV – SPOTREBITEĽOV najmä ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. t.j. Občianskeho zákonníka a zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa.

 

-                  PRE OBJEDNÁVATEĽ CH – PODNIKATEĽOV najmä ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. t.j. Obchodného zákonníka. 

 

Dodávateľ si vyhradzuje zmeniť tieto všeobecné obchodné podmienky, pričom zmena je účinná okamihom jej zverejnenia na stránkach.

 

 

V Bratislave dňa 14/04/2021

  

Navigácia

Nastavenia

Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.